Please enable JS

Key Account Manager - opiekun kluczowych klientów


Jak pracuje się z nami?

Nasza codzienność to ambitne zadania, dzięki którym rozwijają się nasi klienci i my. Pracujemy ze znanymi markami, o których czytasz w gazetach. Będziesz zaskoczony, jak rozbudowane i skomplikowane są systemy, które tworzymy i którymi się opiekujemy.

 
 
 
 
 

Komfortowe warunki pracy

W dobrych warunkach dobrze się pracuje. Będziesz realizować się w komfortowym, przestronnym i klimatyzowany biurze.

 

Ciekawe i ambitne zadania

Zadania które będziesz realizować będą ciekawe i ambitne. Musisz dać z siebie wszystko co najlepsze aby je zrealizować, dasz radę?

 

Najnowsze technologie

Pracujemy z wykorzystaniem najnowszych technologii IT oraz metod zarządzania i pracy. W każdym dziale dbamy o innowacyjność.

 

To nie jest małe piwo

Projekty, które realizujemy i cele, które sobie stawiamy nie są łatwymi do zrealizowania. Jeżeli nie boisz się ambitnych wyzwań - zapraszamy do nas!

Key Account Manager - opiekun kluczowych klientów

Czym się będziesz zajmować?

  • pozyskiwaniem kluczowych klientów systemów Comarch ERP (OPTIMA, XL, ALTUM), systemu 4Hero CRM oraz projektów dedykowanych,
  • realizacją założonych celów sprzedażowych,
  • przygotowywaniem ofert handlowych oraz kalkulacji,
  • przeprowadzaniem prezentacji oferowanych rozwiązań,
  • budowaniem i utrzymywaniem długotrwałych pozytywnych relacji z obecnymi klientami.

Co zyskujesz będąc z nami?

  • atrakcyjne wynagrodzenie dla odnoszących sukcesy,
  • dostęp do najnowszych technologii IT,
  • pracę w młodym zespole dynamicznie rozwijającej się firmy,
  • wiedzę merytoryczną z zakresu oferowanych produktów - szkolenia produktowe,
  • znajomość innowacyjnych metodyk sprzedaży w oparciu o potrzeby klienta - szkolenia handlowe,
  • komfortowe warunki pracy w biurowcu klasy A,
  • stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę,
  • miesięczną prowizję od sprzedaży,
  • kartę MultiSport.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • wieloletniego doświadczenia w sprzedaży B2B,
  • dobrej znajomości sytemów ERP, CRM oraz zastosowania ich celu podnoszenia produktywności przedsiębiorstw,
  • nienagannej komunikacja i zaangażowania,
  • nastawienia na sukces i realizację celów
  • wysokiej motywacji i samodyscypliny,
  • znajomości oprogramowania biurowego,
  • prawa jazdy kat. B.

Mile widziane

  • znajomość systemów Comarch ERP

 

Jeżeli Twoją pasją są rozwiązania IT, chcesz wspólnie z nami odnosić sukcesy i jesteś zainteresowany(a) podjęciem pracy w naszej firmie to prześlij swoje CV i list motywacyjny na adres rekrutacja@alpol.net.pl. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Dział: 
Dział Handlowy