Please enable JS

Integrator Shoper

Integrator Shoper

Integracja z eSklepem

Integrator Shoper

Sklep Shoper i Comarch ERP to dobre połączenie i my to połączenie możemy Ci zapewnić. Dwustronna komunikacja Shoper i Comarch ERP.

100,00 zł

Integrator Shoper jest autorskim dodatkiem ALPOL, zapewniającym dwukierunkową wymianę danych między oprogramowaniem sklepu Shoper z systemem Comarch ERP. Jest to działające, sprawdzone i wydaje narzędzie, które pomoże Ci rozwinąć swoją sprzedaż i ułatwić zarządzanie e-sklepem.



xSale

Integracja z Shoperem odbywa się poprzez xSale - nowe narzędzie do automatyzacji omnichannel.



Podstawowe funkcje:

  • Automatyczne zarządzanie ofertami (wystawienie, edycja, zamykanie)
  • Brak konieczności kontrolowania stanów towarowych na serwisach zewnętrznych
  • Automatyczna rezerwacja towaru po zamówieniu
  • Automatyczne tworzenie kontrahenta
  • Automatyczne tworzenie kartotek towarowych (Shoper->ERP lub ERP->Shoper)
  • Pełna integracja z ERP, synchronizacja stanów, cen, atrybutów
  • Jednoczesna aktualizacja stanów magazynowych w różnych, zintegrowanych kanałach sprzedaży
  • Import zamówień
  • Import płatności
  • Bieżąca obsługa zmian w Shoper


Dlaczego nasze rozwiązanie jest lepsze od innych dostępnych na rynku rozwiązań?

  • Wysoka wydajność – nie działamy na zasadzie synchronizacji tj. nie przeciążamy systemów niepotrzebną wymianą danych. Działamy na „zdarzeniach” tj. wprowadzamy zmiany wtedy, kiedy faktycznie następują. Dzięki temu gwarantujemy błyskawiczną aktualizację wszystkich zmienionych parametrów. Bez problemu możemy jednocześnie aktualizować 100 000 produktów.
  • Możliwe zastosowanie kilku integracji. Różne sklepy a nawet różne platformy sklepowe, którymi zarządzamy z poziomu jednego systemu ERP (1 sklep = 1 licencja)
  • Synchronizacja bezpośrednio z ERP – nie musimy przegrywać towaru na linii ERP -> Sklep -> Integrator -> Shoper u nas ta droga jest skrócona. To ERP jest systemem nadrzędnym i to w nim powinniśmy zarządzać ofertą na różnych platformach – u nas tak właśnie jest.
  • Optymalizacja i rozwój – ciągle pracujemy nad rozwojem.
  • Gwarancja -  ciągłe zmiany w serwisach, w których ciężko się odnaleźć nie są dla nas wyzwaniem.


Korzyści:

  • Oszczędność czasu
  • Możliwa zautomatyzowana obsługa po stronie ERP (bez udziału handlowca!)
  • Zwiększenie sprzedaży
  • Szybka integracja
  • Łatwa obsługa zamówień – zamówienia z różnych platform trafiają w jedno miejsce
  • Możliwa integracja z kurierami

ZOBACZ TAKŻE: