Please enable JS

Serwis i utrzymanie

Serwis i utrzymanie

W ALPOL kładziemy szczególny nacisk na satysfakcję klienta. Nasz serwis pracuje od 7.00 do 18.00 (poniedziałek-piątek) oraz w soboty. Zapewniamy kompleksowe usługi serwisowe i utrzymania dla oferowanego przez nas oprogramowania Comarch oraz innych systemów informatycznych. Nasze wyróżniki to szybki czas reakcji, automatyczny monitoring 24/7 i profesjonalna obsługa, dające naszym klientom pewność i poczucie bezpieczeństwa.

Serwis i utrzymanie w ALPOL to:

- elastyczność – proponujemy różne warianty usług serwisowych i utrzymania, by
każdy klient mógł wybrać najlepszy dla siebie;
- udowodniona jakość – w 2010 r. otrzymaliśmy
nagrodę od Comarch za najwyższą jakość obsługi klienta;
- efektywność i wydajność – stale monitorujemy zadowolenie naszych klientów.
Aż 57% ocenia nasz czas reakcji jako szybszy niż oczekiwali. Nasz zespół
obsługuje miesięcznie średnio ok. 2300 zgłoszeń;
- partnerstwo – naszą misją jest pomagać przedsiębiorcom osiągać ich cel.
Wysoka jakość oferowanej przez nas obsługi informatycznej pozwala
nam współpracować z naszymi klientami na partnerskich warunkach;
- pewność i bezpieczeństwo – w przypadku umowy utrzymania gwarantujemy określony czas reakcji na zgłoszenie. W większości przypadków naprawiamy usterki „od ręki”. Stale monitorujemy system klienta, dzięki czemu często jesteśmy w stanie zareagować jeszcze zanim nasz klient zauważy problem.
- praca od 7.00 do 18.00 oraz w soboty - nasz zespół serwisowy pracuje od 7.00 do 18.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz od 7.30 do 13.00 w soboty. Są to najszersze godziny obsługi wśród partnerów Comarch.

Zdalna obsługa systemów
natychmiast
Łączymy się przez Internet, widzisz nasze działania i kontrolujesz dostęp dla nas. Pobierasz mały program, uruchamiasz (nie instalujesz), podajesz nam wygenerowany PIN, gotowe.
ads1
Obsługa zgłoszeń
WWW, e-mail, telefon
Masz dostęp do historii wykonanych działań i aktualnego stanu zgłoszenia.
ads
Monitoring systemów IT
24/7
Monitorujemy infrastrukturę aby uprzedzać awarie.
ads1

Warianty obsługi

Na życzenie klienta

od150 RH
  • Wizyty serwisowe
  • 5 dni w tygodniu
  • 8.30 - 17.00
  • Uzgadniany termin
  • Zazwyczaj w ciągu 2-3 dni

Usługa zdalna

od75 0,5RH
  • Pomoc zdalna (przez Internet)
  • 6 dni w tygodniu
  • 7.00 - 18.00
  • Uzgadniany termin
  • Zazwyczaj do 24h

Umowa utrzymania

od500 miesiąc
  • Wizyty i pomoc zdalna
  • 6 dni w tygodniu
  • 7.00 - 18.00
  • Gwarantowany czas reakcji
  • Zazwyczaj od ręki

Outsourcing - VPS365.eu

od199 miesiąc
  • Pakiet administracyjny
  • 6 dni w tygodniu
  • 7.00 - 18.00
  • Gwarantowany czas reakcji
  • Zazwyczaj od ręki