Please enable JS

Integrator Presta

Integrator Presta

Integracja z eSklepem

Integrator Presta

Jeśli prowadzisz sklep na PrestaShop i chcesz go zintegrować z systemem Comarch ERP XL to trafiłeś w odpowiednie miejsce. To właśnie zapewnia nasz Integrator - dwukierunkową wymianę danych między systemami.

100,00 zł

Integrator Presta jest autorskim dodatkiem ALPOL, zapewniającym dwukierunkową wymianę danych między oprogramowaniem sklepu Presta z systemem Comarch ERP. Jest to działające, sprawdzone i wydaje narzędzie, które pomoże Ci rozwinąć swoją sprzedaż i ułatwić zarządzanie e-sklepem.

Podstawowe funkcje:

  • Obsługa wielu sklepów z poziomu systemu ERP (indywidualne parametry dla każdego konta)
  • Automatyczne zarządzanie ofertami (wystawienie, edycja, zamykanie)
  • Pełna integracja z ERP, synchronizacja stanów, cen, atrybutów
  • Automatyczna rezerwacja towaru po zamówieniu
  • Automatyczne tworzenie kartotek towarowych (Presta->ERP lub ERP->Presta)
  • Automatyczne tworzenie kontrahenta
  • Jednoczesna aktualizacja stanów magazynowych w różnych, zintegrowanych kanałach sprzedaży
  • Import płatności
  • Import zamówień
  • Bieżąca obsługa zmian w Presta

Dlaczego nasze rozwiązanie jest lepsze od innych dostępnych na rynku rozwiązań?

  • Synchronizacja bezpośrednio z ERP – nie musimy przegrywać towaru na linii ERP -> Sklep -> Integrator -> Presta u nas ta droga jest skrócona. To ERP jest systemem nadrzędnym i to w nim powinniśmy zarządzać ofertą na różnych platformach – u nas tak właśnie jest.
  • Możliwe zastosowanie kilku integracji. Różne sklepy a nawet różne platformy sklepowe, którymi zarządzamy z poziomu jednego systemu ERP (1 sklep = 1 licencja)
  • Wysoka wydajność – nie działamy na zasadzie synchronizacji tj. nie przeciążamy systemów niepotrzebną wymianą danych. Działamy na „zdarzeniach” tj. wprowadzamy zmiany wtedy, kiedy faktycznie następują. Dzięki temu gwarantujemy błyskawiczną aktualizację wszystkich zmienionych parametrów. Bez problemu możemy jednocześnie aktualizować 100 000 produktów.
  • Optymalizacja i rozwój – ciągle pracujemy nad rozwojem.
  • Gwarancja -  ciągłe zmiany w serwisach, w których ciężko się odnaleźć nie są dla nas wyzwaniem.

Korzyści:

  • Szybka integracja
  • Zwiększenie sprzedaży
  • Możliwa zautomatyzowana obsługa po stronie ERP (bez udziału handlowca!)
  • Oszczędność czasu
  • Łatwa obsługa zamówień – zamówienia z różnych platform trafiają w jedno miejsce
  • Możliwa integracja z kurierami

ZOBACZ TAKŻE: