Please enable JS

Integrator Sky-Shop

Integrator Sky-Shop

Współpracuje z: Comarch ERP XL
Integracja z eSklepem

Integrator Sky-Shop

Zintegrowanie sklepu na platformie Sky-Shop z oprogramowaniem Comarch ERP jest już możliwe. Dwukierunkowa wymiana danych między systemami.

400,00 zł

Integrator Sky-Shop jest dodatkiem, zapewniającym wymianę danych między sklepem Sky-Shop z systemem Comarch ERP. Szeroki wachlarz funkcjonalności pozwala nam wykonywać zaawansowane funkcje tj. aktualizację statusów zamówień, powiadomienia do klienta, generowanie dodatkowych dokumentów itp.

xSale

Integracja ze Sky-Shop odbywa się poprzez xSale - nowe narzędzie do automatyzacji omnichannel.

Podstawowe funkcje:

  • Automatyczne zarządzanie ofertami (wystawienie, edycja, zamykanie)
  • Brak konieczności kontrolowania stanów towarowych na serwisach zewnętrznych
  • Automatyczna rezerwacja towaru po zamówieniu
  • Automatyczne tworzenie kontrahenta
  • Automatyczne tworzenie kartotek towarowych (Sky-Shop->ERP lub ERP->Sky-Shop)
  • Integracja z ERP, synchronizacja stanów, cen, atrybutów
  • Import zamówień
  • Import płatności

Dlaczego nasze rozwiązanie jest lepsze od innych dostępnych na rynku rozwiązań?

  • Wysoka wydajność – nie działamy na zasadzie synchronizacji tj. nie przeciążamy systemów niepotrzebną wymianą danych. Działamy na „zdarzeniach” tj. wprowadzamy zmiany wtedy, kiedy faktycznie następują. Dzięki temu gwarantujemy błyskawiczną aktualizację wszystkich zmienionych parametrów. Bez problemu możemy jednocześnie aktualizować 100 000 produktów.
  • Możliwe zastosowanie kilku integracji. Różne sklepy a nawet różne platformy sklepowe, którymi zarządzamy z poziomu jednego systemu ERP (1 sklep = 1 licencja)
  • Synchronizacja bezpośrednio z ERP – nie musimy przegrywać towaru na linii ERP -> Sklep -> Integrator -> Sky-Shop - u nas ta droga jest skrócona. To ERP jest systemem nadrzędnym i to w nim powinniśmy zarządzać ofertą na różnych platformach – u nas tak właśnie jest.
  • Optymalizacja i rozwój – ciągle pracujemy nad rozwojem.
  • Gwarancja -  ciągłe zmiany w serwisach, w których ciężko się odnaleźć nie są dla nas wyzwaniem.

Korzyści:

  • Oszczędność czasu
  • Możliwa zautomatyzowana obsługa zamówień po stronie ERP (bez udziału handlowca!)
  • Zwiększenie sprzedaży
  • Szybka integracja
  • Łatwa obsługa zamówień – zamówienia z różnych platform trafiają w jedno miejsce

ZOBACZ TAKŻE: